Županijski centar 112 lani je zaprimio više od pola milijuna poziva

0
Komunalac add

U Hrvatskoj se 11. veljače obilježava Dan jedinstvenog europskog broja za hitne službe – Dan 112. Vijeće europskih zajednica 1991. godine donijelo je Odluku o uvođenju jedinstvenog europskog broja za sve hitne službe, a od 2005. godine i Hrvatska se pridružila jedinstvenom europskom projektu omogućavanja dojavljivanja nesreća i potreba za djelovanjem hitnih službi putem jedinstvenog broja.

Županijski centar 112 za područje Zagrebačke županije i Grada Zagreba u 2019. godini zaprimio je 506.503 poziva raznih kategorija koji su prosljeđeni hitnim službama i drugim odogovornim subjektima i tijelima i koji su u konačnici rezultirali spašavanjem života ili sprečavanjem materijalnih šteta i drugih posljedica. Na razini države zabilježeno je čak 1,5 milijuna poziva na broj 112.

Posebno ohrabruje činjenica porasta broja poziva na stranim jezicima, što znači da broj 112 prepoznaje sve više inozemnih turista te ga koriste u našoj državi čime se Republika Hrvatska afirmira kao poželjno i sigurno turističko odredište.

Broj 112 dostupan je 24 sata dnevno, besplatan je sa svih javnih telefonskih govornica, mobilnih ili fiksnih telefonskih priključaka. Štedi vrijeme jer je jednim pozivom moguće dobiti pomoć bilo koje službe, a prijem hitnog poziva moguć je na više jezika. Hitne službe u svom radu nisu ometane zlonamjernim ili opetovanim pozivima o istom hitnom slučaju, jer im operater na 112 takve pozive ne prespaja.

Komentiraj

Molimo Vas da unesete svoj komentar
Molimo Vas da ovdje unesete svoje ime