Otežano poslovanje u vrbovečkoj pošti

0
Komunalac add

Potaknuti brojnim upitima nezadovoljnih građana našoj redakciji, zbog kašnjenja ili nedolaska pošiljki, zatražili smo očitovanje iz vrbovečke pošte da pojasne o čemu se radi. U nastavku prenosimo njihovo očitovanje u cijelosti.

“Pripremili smo sve raspoložive kapacitete u iščekivanju kraja godine, ali na pandemiju i propisanu samoizolaciju naših radnika ne možemo utjecati unatoč poštivanju svih propisanih epidemioloških mjera. Naime, zbog izrečenih mjera samoizolacije i bolovanja povezanih s pandemijom, trenutno bilježimo manjak od otprilike 20% radnika. Istovremeno bilježimo veliki pritisak na naše kapacitete, a pošiljke nam pristižu u rekordnim brojevima. U sličnoj situaciji nalaze se i naši kolege diljem Europe te Hrvatska pošta nije iznimka. U međunarodnom prometu situacija je također vrlo izazovna. Pošiljke iz međunarodnog prometa podliježu prometnim zastojima i gužvama na zrakoplovnim odredištima, u velikim skladištima i slično. Ne možemo utjecati na to koliko brzo će pošiljke putovati do Hrvatske, a čim ih zaprimimo u naš sustav, obrađujemo ih i šaljemo na dostavu.

Podaci na temelju kojih internetske trgovine šalju obavijesti kupcima o statusu pošiljki često nisu točni i usklađeni s aktualnim stanjem jer se uglavnom ni ne radi o praćenim pošiljkama tj. pošiljkama koje imaju digitalne podatke na temelju kojih bi se korisniku u svakom trenutku mogao prikazati stvarni status pošiljke. Također, pošiljke s besplatnom poštarinom ili poštarinom u iznosu nekoliko dolara/eura nisu u evidenciji tracking sustava, drugim riječima, preciznost tracking sustava ovisi o vrsti odabrane dostave. Konkretno, ukoliko je roba naručena kao Pošiljka ubrzane pošte (EMS) tada se pošiljka može pratiti putem Track & trace sustava od slanja do uručenja, a brzina međunarodne dostave je mnogo veća. Prikazi za praćenje koje dostavljaju kineski prodavatelji znaju prikazati da je pošiljka u Zagrebu, a zapravo je u procesu transporta prema Hrvatskoj. U trenutku kad internetska trgovina kupcu javi da je obična pismovna pošiljka stigla u sortirnicu u Velikoj Gorici, navedena pošiljka zapravo nije još ni pristigla u Hrvatsku ponajviše zbog situacije u međunarodnom poštanskom prometu koji se još uvijek odvija u izvanrednim okolnostima koje se redovito mijenjaju. Unatoč ograničenjima zbog pandemije, dajemo sve od sebe da pošiljke stignu na vrijeme.

Naši poštari, njih oko 2500, cijelu su 2020. proveli na terenu i s dostavom pošiljaka nisu stali niti će stati u ovom kriznom razdoblju. Poštari iz poštanskog ureda Vrbovec privremeno pokrivaju i dostavno područje obližnjeg naselja Kamenica zbog samoizolacije koja je propisana za značajan broj radnika u tom mjestu. Zbog te specifične situacije dostava može trajati nekoliko dana dulje od uobičajenih rokova. Proces dostave dodatno je usporen i zbog prioritetne isplate 2.500 božićnica umirovljenicima. Svi poštari i operateri u poštanskim uredima zaista ulažu velike napore kako bi se promet što normalnije odvijao u izvanrednim uvjetima. Zahvaljujemo se našim korisnicima na strpljenju i razumijevanju.

S poštovanjem,

Ured za korporativne komunikacije”

Komentiraj

Molimo Vas da unesete svoj komentar
Molimo Vas da ovdje unesete svoje ime