Louise Nealon: Djevojka koja je gledala zvijezde – Osamnaestogodišnja Debbie odrasla je na obiteljskoj mliječnoj farmi na selu, četrdeset minuta i cijeli jedan svijet daleko od Dublina. Živi s majkom Maeve, plahom ženom koja dane provodi u krevetu, tvrdeći da ne zna tko je Debbien otac, i koja vjeruje da su njeni snovi proročanstva. Malenu obitelj zaokružuje Maevin brat Billy, koji živi u prikolici iza kuće, previše pije i na internetu rado oponaša slavne mrtve pisce. Premda svi imaju svojih hirova, ljubav koju članovi obitelji White osjećaju jedni prema drugima neporeciva je. Ali Debbien se život mijenja. Upisavši Trinity College u Dublinu, nekoliko dana u tjednu putuje na predavanja. Izvan sigurnog mjehurića svog djetinjstva, Debbie se prvi put osjeća uzbuđeno, ali i razočarano kolegama s fakulteta i anonimnošću gradskog života. Premda poznato okruženje farme nudi utjehu, Debbie se svejedno sve više od nje udaljava. A kad počne razmišljati o mogućnostima koje donosi budućnost, pojava neobičnih snova probudit će njezin strah da je čeka Maevina sudbina. Potom tragična nesreća poremeti mir u obitelji, a Debbie otkrije da svoje iduće korake možda više neće moći birati sama.
Vesna Bilić: Odgajanje i odrastanje u digitalnom vremenu – U ovoj se knjizi analiziraju neki trendovi i fenomeni suvremenog roditeljstva (sharenting, distraktibilno roditeljstvo i sl.), te načini roditeljskog postupanja i komunikacije. Autorica se osvrće na izazove odrastanja u digitalnom vremenu: kreiranje identiteta, samopredstavljanje, važnost fizičkog izgleda, narcisoidnost, usporedbe s drugima na društvenim mrežama te posljedice za fizičko i mentalno zdravlje, osobito ovisnost o internetu i videoigrama, a govori i o odnosima s vršnjacima u virtualnom svijetu koji su po mnogo čemu različiti od odnosa u stvarnom okruženju. Dotiče se tema odgajanja u školskom kontekstu, modernog pristupa traženju informacija i učenju (brzina, multitasking, raspršena pažnja i sl.) i njihovih učinaka na ishode odgoja, proces učenja te školske i životne uspjehe. Rezultati originalnog istraživanja pokazuju stajališta roditelja, djece i mladih o odgajanju i odrastanju u digitalnom vremenu.
Orianne Lallemand: Vuk koji je htio ići u školu – Vuk bi silno htio ići u školu. Super školu sa stolovima, bilježnicama, pločom i svime što škola inače ima! Nisu svi prijatelji oduševljeni idejom… Ali kad si Vuk nešto uvrti u glavu, ništa ga ne može zaustaviti!
Odabrala: Mateja Hrgovan, Narodna knjižnica Vrbovec