MO Savska cesta i Naselje S. Radića – naše nezadovoljstvo je na vrhuncu

0
938
Komunalac add

Predstavnici Mjesnog odbora Savska cesta i Naselje Stjepana Radića izrazili su nezadovoljstvo zbog dva velika problema koja muče stanovnike ovog mjesnog odbora – odvodnja i izgradnja nogostupa.

O problematici odvodnje govorio je predsjednik mjesnog odbora Milan Juričić istaknuvši kako je riječ o nizinskom kraju u kojem kiše stvaraju velike probleme. – Čim padne malo više kiše, napuni se kanal koji se spaja u potok Črnec, ali voda zapravo ne otječe, jer je kanal zadnji put očišćen početkom 1990.-ih godina. Mi već nekoliko godina pokušavamo riješiti ovaj problem, koji utječe i na naše poljoprivrednike jer im propadaju usjevi – zaključio je Juričić istaknuvši kako se radi o 500-tinjak metara kanala. U mjesnom odboru procjenjuju kako je riječ o investiciji od 2 tisuće kuna i da se cijeli kanal može počistiti u jednom danu.

Još jedan veliki problem koji muči sve stanovnike mjesnog odbora Savska cesta i Naselje Stjepana Radića je gradnja nogostupa, koju su očekivali još u ovoj godini, ali je taj projekt nedavnim rebalansom maknut iz programa za 2019. godinu. – Više puta smo pred gradonačelnikom iznosili svoje probleme, ali sada je naše nezadovoljkstvo dosegnulo vrhunac. Naime, kada se gradio nadvožnjak srušen je naš dom kojeg smo svi zajednički gradili i prodajom tog doma grad je dobio 300 tisuća kuna, što je zapravo naš novac. Tada nam je obećano da će se tih 300 tisuća kuna odmah po završetku nadvožnjaka uložiti u gradnju nogostupa na području mjesnog odbora – pojašnjava zamjenik predsjednika MO Zdenko Babić. Naveo je kako je u 2019. godini bilo planirano milijun i 300 tisuća kuna, ali ta su sredstva nedavnim rebalansom potpuno ukinuta – navode u mjesnom odboru. – Mi smo s gradonačelnikom imali načelan dogovor da će se nogostup graditi u dvije faze, odnosno prvo jedno naselje pa onda drugo. Međutim vidimo da od toga opet ništa. Objavom savjetovanja s javnošću za pripreme prijedloga proračuna za 2020. godinu i projekcija za 2021. godinu sredstva za Savsku cestu se uopće ne planiraju – ističe Babić. Uz to navodi kako je planiran nogostup u Čerkezovoj ulici, uz obrazloženje da je taj projekt jeftiniji. – To nije istina, a i ta ulica nema prioritet jer je riječ o lokalnoj cesti na kojoj nema toliko prometa, dok je kod nas promet postao nepodnošljiv i naša djeca pod takvim opasnim uvjetima svaki dan moraju u školu. Okidač da pokušamo nešto učiniti je i nedavna prometna nesreća u kojoj je ozlijeđen moj unuk – dodao je.

Članovi mjesnog odbora istaknuli su kako nisu protiv drugih projekata, ali inzistiraju na tome da su Savska cesta i Naselje S. Radića prioriteti za gradnju nogostupa, pogotovo jer za taj projekt postoji valjana građevinska dozvola. – Sredstava za ovaj projekt ima, gradski proračun je u 2018. i 2019. godini ostvario po 15 milijuna kuna dodatnih sredstava, čak se dio neutrošenih sredstava prenosi u sljedeću godinu – kaže Babić. Član mjesnog odbora Ilija Tirić ujedno je rekao kako su nezadovoljni i činjenicom da im gradonačelnik Denis Kralj nije odgovorio na službeni dopis koji su dostavili 23. rujna ove godine, u kojem su tražili odgovore na pitanja zašto projekt nije zaživio i što se dalje planira. – Nekolicina nas bila je kod gradonačelnika i tada nam je obećao da će se nogostup graditi u 2020. godini. Sada vidimo da se to promijenilo. Sve je ostalo isto kao i prije – zaključio je.

Mjesni odbor ističe kako su Savska cesta i Naselje Stjepana Radića prioritetna područja za gradnju nogostupa, osobito jer je u proljeće ove godine dobivena građevinska dozvola za taj projekt te neprihvatljivim smatraju da se prioritet daje projektima koji još nemaju niti građevinsku dozvolu.

Za komentar cijele ove situacije pitali smo i gradonačelnika Vrbovca Denisa Kralja. – S predstavnicima mjesnog odbora čuo sam se u petak i za srijedu (13. studenog) dogovorio sastanak kako bismo probali riješiti ovu problematiku. Već sam im tada rekao kako se sporni kanal nalazi na privatnom zemljištu i da mi tamo ne smijemo ništa raditi. Za sada je situacija takva i morat ćemo se još dobro raspitati da li postoji mogućnost da počistimo kanal koji je u privatnom vlasništvu. Ovaj problem neće biti jednostavno riješiti jer kanal nije ucrtan – objasnio je gradonačelnik Kralj. Naglasio je kako je ove godine, na zahtjev mještana tog mjesnog odbora, već prokopan jedan kanal. – Želimo pomoći i siguran sam da ćemo sanirati i ovaj sporni kanal, samo treba naći model prema kojem će to biti moguće izvesti – dodao je.

Gradonačelnik je također odgovorio na pitanje zašto nogostup nije napravljen u ovoj godini i da li je u planu za sljedeću proračunsku godinu? – Svjestan sam da ljudi nisu zadovoljni što nogostup nije izgrađen. Nisam ni ja zadovoljan. Kad su u pitanju obećanja, ostalo je još godinu i po do kraja mog mandata pa ćemo još vidjeti što će se napraviti. Taj nogostup smo planirali graditi još prije dvije godine i onda se dogodilo to da smo morali prijavit neke projekte za sredstva Ministarstva graditeljstva i Ministarstva regionalnog razvoja, a u tom trenutku nogostup za Savsku i Naselje S. Radića još nije imao građevinsku dozvolu – rekao je gradonačelnik. Također je dodao kako je tada prijavljen nogostup u Gradečkoj ulici, koji je jedini imao valjanu građevinsku dozvolu. – Od tada pa do danas planirani nogostup nismo napravili jer nismo imali dovoljno sredstava, s obzirom da je gradnja nogostupa u Gradečkoj koštala 4 milijuna kuna. Sada moramo pričekati dok ne pronađemo dodatna sredstva – zaključio je Kralj dodavši kako su problemi s nedostatkom nogostupa, uz Savsku cestu i Naselje Stjepana Radića, osobito izraženi i u Gornjim i Donjim Celinama, u Banovu i na Gredi.

Najsretniji bih bio da već sutra započnemo radove u svim tim mjestima. Međutim, predviđeno je da Grad Vrbovec sljedeće godine gradi nogostup u Čerkezovoj ulici u Celinama te smo oko milijun kuna predvidjeli za nogostup u Naselju Stjepana Radića. Plan je da radovi u Naselju Stjepana Radića krenu krajem sljedeće godine, tako da se dio troškova prebaci i u 2021. godinu – zaključio je gradonačelnik Kralj.

 

Komentiraj

Molimo Vas da unesete svoj komentar
Molimo Vas da ovdje unesete svoje ime