20. studenoga 2025. • Redakcija
Jučer je održana sjednica Gradskog vijeća Grada Vrbovca. Tijekom aktualnog sata vijećnici su postavljali pitanja gradonačelniku. Tomislav Grežina (HDZ) je pitao zašto se nakon 57 godina rada zatvara Autoškola Vrbovec, koja djeluje u sklopu Pučkog otvorenog učilišta?
– Prije nekoliko godina ovdje na vijeću smo donosili odluku o nabavci novih vozila za autoškolu, ulagala su se određena sredstva i u marketing, tamo imamo četvero zaposlenih. Pošto znamo da godišnje otprilike ima 120 polaznika, a znamo i da se zatvorila još jedna privatna autoškola na području grada Vrbovca i umjesto da se iskoristi takva situacija na tržištu, donosi se odluka da se autoškola zatvara – rekao je Grežina te naglasio da ga zanima čija je odluka bila zatvaranje autoškole.
– Da je to neprofitabilno, ne bi se najavljivalo otvaranje još jedne privatne autoškole u Vrbovcu. Kako se to njima isplati, a nama ne? Drugo pitanje ću postaviti u ime vijećnice Maje Crneković Čukulin koja danas nije mogla biti na vijeću. Njeno pitanje glasi: U pojedinim dijelovima grada intenzivno se grade stambene zgrade što je za svaku pohvalu investitorima. No problem je što istovremeno cestovna infrastruktura na tim lokacijama, konkretno Nazorova i Vinogradska ulica ostaju neproširene i nedovoljno prilagođena povećanom broju stanovnika. Molim gradonačelnika da obrazloži zbog čega razvoj prometne infrastrukture ne prati dinamiku izgradnje, te koje konkretne poteze planira poduzeti kako bi se osigurao siguran i protočan promet u tim zonama? Možete li dostaviti predviđene rokove rješenja problema? – glasilo je pitanje.

Gradonačelnik Denis Kralj čestitao je na početku Tomislavu Grežini na izboru za predsjednika HDZ-a Vrbovec. – Nadam se da ćete svoju funkciju objavljati najbolje što znate i želim vam puno uspjeha u radu. Što se tiče vašeg pitanja o zatvaranju autoškole, da, mi smo imali rasprave prijašnjih godina kako da autoškolu zadržimo. Ne znam da li znate, postoje samo četiri grada u Hrvatskoj koji imaju autoškolu u svom vlasništvu, i oni razmišljaju o zatvaranju te djelatnosti. Znači, u svim ostalim gradovima je to privatno. To je zapravo privatna djelatnost i nije na gradovima da tu uslugu pružaju. Naša autoškola je skuplja od privatnih, a da bi grad održavao tu djelatnost, ona bi morala biti nekakva socijalna usluga za naše građane. S obzirom da to nije, mi imamo autoškolu koja nažalost posluje s minusom. Zašto je tako? Ne znam. – rekao je uvodno gradonačelnik.
– Znam da kada neke stvari radi Grad i gradske ustanove, to je skuplje jer, kako da kažem, ne bismo htjeli nikoga optuživati, to mi definitivno nije namjera, ali mi kao Grad poštujemo sva prava radnika, od sindikalnih pregovora, isplata plaća u skladu s tim sindikalnim pregovorima, rad vikendima, prekovremene sate, poštujemo sve standarde koje možda privatnice baš ne ispunjavaju uvijek i zato mogu dati ove jeftinije cijene. Spomenuli ste i automobile, da bi škola opstala, morali bismo kupiti još jedan novi auto, poligon autoškole pokraj teniskog kluba, također više ne zadovoljava standarde, morali bismo uložiti oko 40.000 eura u taj poligon da bi zadovoljavao uvjete. Donesena je odluka o zatvaranju autoškole, na što ja nisam ponosan, ali evo, neke stvari očito bolje posluju na tržištu. Ponavljam, gradska autoškola je bila skuplja od privatnih, prema tome nije nešto što bismo mi morali braniti, pa da onda ljudima dajemo nekakvu jeftiniju uslugu, zbog toga smo diniejli odluku o zatvaranju – pojasnio je.

Odgovarajući na pitanje o stanogradnji, gradonačelnik Kralj je naglasio kako se u Vrbovcu trenutno gradi ili planira gradnja čak 200 stanova.
– Veseli me što je napokon počela stanogradnja u Vrbovcu. Mi smo ovdje donosili i nekakve mjere gdje smo smanjivali doprinos da bismo možda privukli investicije. Mislim da to naše smanjenje nije bilo presudno, nego je stanogradnja započela iz nekih drugačijih razloga i drago mi je što će naši mladi ljudi moći kupiti stan u Vrbovcu, da ga više neće kupovati u Dugom Selu, što se događalo prije kada nije bilo stanova na raspolaganju u našem gradu. Mislim da će to biti jedna vrlo pozitivna priča, ali će zasigurno stvoriti i probleme u nekim ulicama i pritisak na infrastrukturu. Vijećica Crneković Čukulin je nova u vijeću pa ne zna da smo mi utrošili jako puno vremena kako bismo spojili Livadarsku, Vinogradsku i Ulicu Vladimira Nazora, i kako bismo riješili taj problem, odnosno kako bi ljudi koji tamo žive imali kamo s autima. Spojlili smo te tri ulice, napravili nekakve alternativne izlaze kako bismo to povezali, tu smo novu cestu isprojektirali, prijavili je na EU fondove, nažalost nismo dobili taj novac iz EU fondova, pa ćemo morati vjerojatno sami graditi, što će malo usporiti tu gradnju. Nismo dobili na EU fondovima zbog indeksa razvijenosti, mi smo po indeksu razvijenosti razvijen grad. Naravno da razmišljamo o infrastrukturi i da pokušavamo pratiti tu gradnju, ali u svakom slučaju me jako veseli da se gradi tih 200 stanova u Vrbovcu i da ćemo napokon imati priljev stanovništva, a što je još važnije, da se naši mladi ljudi neće iseljavati iz Vrbovca jer nemaju gdje kupiti stan – rekao je gradonačelnik.